Páginas

viernes, 15 de noviembre de 2013

Kuxkuxeroak

SITESa, DELICIOUSa eta GLOGSTERra

Sarrera hau IKT-rako sortu behar izan dugun SITESa aurkezteko da batez ere, izan ere, taldeko lana aurrera eramateko plataforma hau erabiliko dugu. Guk sortutako SITES-a KUXKUXEROAK du izena eta nire taldekideak hurrengoak dira:


(Linkak haien blog pertsonalak dira, nahi baduzue hortik pasatzeko ere). 

SITES honetan Lehen Hezkuntzako ikasleek sare sozialekin duten harremana aztertuko dugu. Pertsonalki oso gai interesgarria iruditzen zait, izan ere, gaur egungo gizartean sare sozialen erabilera guztiz zabaldua dago, eta honek eragina du ere umeengan. Baina zer nolako eragina? Negatiboa edo positiboa? Eta hezkuntzarekin lotuta, sare sozialak egunerokotasuneko zerbait izanik, hezkuntzarako baliabideak izan daitezke edo soilik denbora-pasa gisa erabil daitezke? SITES-aren bidez horrelako galderei erantzuteko gai izatea espero dut, lehen esan dudan moduan oso gai interesgarria iruditzen baitzait. Hemen usten dizuet gure SITES-aren linka: 

https://sites.google.com/site/iktkuxkuxeroak/

Uste dut jadanik klaseko guztiok ezagutzen genuela plataforma hau, pasaden urtean ere erabili behar izan genuelako lan bat burutzeko. Pertsonalki lan egiteko erreminta erabilgarria iruditzen zait, batez ere taldeko lanak egiteko erraztasuna ematen duelako, bakoitzak nahi duen lekutik eta nahi duen momentuan lan egin dezakeelako. 

Komentatu nahi dut ere SITES-ean DELICIOUS bat aurkitu ahal izango duzuela, non gaiarekin erlazionatutako artikulu interesgarriak eta bideoak egongo diren, baina badaezpada hemen usten dizuet helbidea ere: https://delicious.com/kuxkuseroak

Azkenik aipatu nahi dut ere astean SITES-arekin eta DELICIOUS-arekin batera gure lehenengo poster multimedia ere sortu genuela GLOGSTER web orrialdearen bidez. Nik ez nuen web orrialde hau ezagutzen, baina oso gauza bisualak eta ikusgarriak egiteko balio duela uste dut eta baita, bai irakasleek, bai ikasleek erabilera handia eman ahal diogula ere. 



Hau da gure GLOGSTER orrialdearen helbidea: http://kuxkuxeroak.edu.glogster.com/ eta sortu dugun lehengo posterra:





Aste honetako praktikak oso interesgarriak iruditu zaizkit, batez ere Deliciusa eta Glogsterra ezagutu ditugulako eta hauek erabiltzen ikasi dugulako ere. Aipatu dudan moduan, SITESa jadanik ezagutzen nuen, baina bi plataforma edo webgune hauek ez, beraz, esan dezaket apurka-apurka IKT-en munduan gero eta gehiago murgiltzen ari garela, edo hori da nik sentitzen dudana behintzat!

No hay comentarios:

Publicar un comentario